3 Ara 2008

1. BLOGVISION SONG CONTEST BAŞLIYOR

Yarışma açıklaması ve kurallarıyla şöyle

1- Tabii ki Blogger olmanız gerekiyor. Bir blog sayfanızla beraber başvurunuzu yapacaksınız..

2- İlk yarışmamız Yerli- yani türkçe bir şarkı olacak... seçip (enstrumantel olmasın sıkmayın insanları yani beni) yarışmaya sokuyorsunuz. Bana gmailden yollayacaksınız şarkınızı. Şarkının ismi ve şarkıcının ismi yazacak açıklamada... Örneğin;

" Şarkı: Sen Ağlama.mp3
Şarkıcı: Sezen Aksu
Gönderen: Nonim" ......gibi

3-Şarkıyı yolladınız, vereceğim tarihin sonuna kdr hepsi elime geçecek.. ve belirtilen sürede oylama başlayacak.. Önce birkaç gün şarkıları dinleyip sindirme fırsatı verilecek tabii...

4-Puanlama 1-10 arası sayılarla verilecek.. Her şarkıya mutlaka puan vermelisiniz... Örneğin;

Sen Ağlama- Sezen Aksu : 1 puan
Hepsi Senin mi? -Tarkan : 7 puan

şeklinde... Unutmayın eğer yarışmada yarışmıyorsanız oy verme hakkınızda yok sadece yarışmacılar oy kullanabilir.. Oyları da gene benim mail adresime göndericeksiniz...

5-Sonuçlar açıklanana kdr hangi bloggerın hangi şarkıyla katıldığı gizli tutulacak... Sizde birbirinize söylemeyin ki tadı kaçmasın.... Bu ortaya çıkarsa diskalifiye de olabilirsiniz hem :)

6-Yarışmacı olmak isteyenler bana yorum yazmasın "yarışmacı olmak istiyorum" diye... Bunun yerine sedag.labernas@gmail.com adresinden bana mail atsınlar... Bu yönde yorumları yayınlamicam yoksa işin rengi ortaya çıkar... Sadece yarışmayla ilgili kuralları anlamayanlar sorular sorabilir.. O tür yorumları yayınlayacağım...

7-Eğer hiç talep olmazsa unutulup gidecek bu mesele :) Ama katılım olmasını isterim eğlenceli olur kanımca... Kazanan blogu da bütün yarışmacılar olarak ertesi gün blogumuzda tanıtırız ödül olarak... Bi sonraki yarışmayı da yabancı şarkılardan yaparız.. Öyle sürüp gider 2 ayda bir fln.. Ne bileyim güzel olur diye düşündüm.. Sevgiler....

Hiç yorum yok: