2 Ara 2008

KİMLER HANGİ ŞARKILARLA KATILDI

I. BLOGVISION SONG CONTEST'te hangi blogger, hangi şarkıyla katılmış. İşte liste:

NONI : CAN ATİLLA / Aşk-ı Hürrem 47 PUAN

ESTHER : OYA & BORA / Sevmek Zamanı 56 PUAN

OPETHMANIA : 110 / Bitti Mi? 54 PUAN

DIAGONAL : ÇAMUR / Yara 48 PUAN

SALINCAKTA İKİ KİŞİ : LEMAN SAM / Gül Güzeli 55 PUAN

DİSKALİFİYE EDİLMİŞTİR: AYLA DİKMEN / Anlamazdın 81 PUAN

EFSA : ŞEBNEM FERAH /Sil Baştan 95 PUAN

GAYKEDİ : AYTEN ALPMAN / Pencere 61 PUAN

SYCOROX : TANJU OKAN & AJDA PEKKAN / Hancı 57 PUAN

ORDINARY WORD : NEV / Sen Gibi 82 PUAN

EVCİL PANDA : HANDE YENER / Acı Veriyor 38 PUAN

HERMİYAS : BÜLENT ORTAÇGİL / Pencere Önü Çiçeği 63 PUAN

ÖZ* : MFÖ / Ali Desidero 35 PUAN

NAKHAR : ŞÜKRİYE TUTKUN / Gücüm Yetene Kadar 43 PUAN

EĞRELTİ OTU : MANGA / Raptiye Rap Rap 37 PUAN

İZDÜŞÜMLER : GÖKSEL / Kurşuni Renkler 61 PUAN

HİÇKİMSE : TUNA KİREMİTÇİ / Birden Geldin Aklıma 6 PUAN

46 : İPUCU BEŞLİSİ / Heyecanlı 16 PUAN

7 yorum:

miracsaral dedi ki...

Ahaha, yalnız 6 puan almak nasıl bir başarısızlıktır ya, ötesi yok bunun :)

efsa dedi ki...

heyooo heyoooo :))) yeni yıl hediyesi gibi oldu yavv :) canım benim teşekkürlermi bir borç bilirim :))) sevindirik oldum, herkeze tekrar teşekkürler arkadaşlar.

Noni dedi ki...

47 puan almışım zaten okulda da hep böyle ucu ucuna not alırdım şaşırmadım hii hiii :)

Efsa'cım harika bir şarkı seçmiş tebrik ediyorum!!!!

İzDüŞümLeR dedi ki...

Efsa,kesinlikle Şebnem Ferah'ı tek geçiyorum .Ve şarkı seçimini ve birinciliğini kutluyorum.

Diğer yarışan arkadaşlarıda kutlarım.

Hiçkimse ,Tuna Kiremitçi'nin romanlarınıda sevememiştim ben :(

Bir önerim var.

Hepimiz birinciyi blogumuzda tanıtalım.Efsa isterse yeni yarışmayı düzenler yine.

Estherin başta düşündüğü formatı gerçeklertirmiş olalım ne dersiniz?

efsa dedi ki...

teşekkür ederim,
izdüşümler eğer eshter de kabul ederse bence birincileri sadece bu sayfada tanıtalım, çünkü bir çoğumuz birbirimizi yüzeysel tanıyoruz.
Eğer esther içinde bir sorun olmazsa bu şekilde yapabiliriz.

Damlo dedi ki...

tebrikler efsaaa

ESTHER dedi ki...

bence bu ödüle gerek yok.. en azından benim artık insanları kalkıştırıcak dermanım kalmadı ve bir kişi iki kişi bile yayınlasa 18 bloggerdan mutlaka fire veren olur... efsa'yı kutluyorum :) ama yarışmacıların çoğu can sıkıcı olbileceği için buna uyacaklarını sanmıyorum... şimdilik bi sonraki yarışmayı hazırlama ödülüyle yetinilsin...

ayrıca bu sayfada birincilerimiz arasında ztn yeri olacak kendisinin...