15 Ara 2008

ŞARKILARI NASIL İNDİRECEĞİZ-1

Arkadaşlar yarışmanın başlamasına birkaç gün kala bir sorundan bahsetmek istiyorum...

Şarkılarını da bana yollayacaklarını insanlara anlatana kadar canım çıktı.. bunu nasıl anlatıcam bilmiyorum ama söyleyeyim...

Şimdi şarkıları burada paket olarak .rar dosyasıyla yayınlayacağım... Rapidshare'den indirip rar dosyasından çıkarıp dinleyecekseniz.. aksi takdirde her şarkıyı tek tek yüklemem gerekiyor ve bu gerçekten zor bi iş... böyle birşey yapamam... şarkıları dinlemeniz de şart olduğuna göre mutlaka bu programı yüklemeniz gerekiyor.. umarım hepinizde vardır da sorun yaşamam. .bunun için allaha dua ediyorum :D

Her neyse şu linkten güvenle indirebileceğiniz mini mini bir rar&zip programıyla indirdiğiniz şarkı klasörünü açabilirsiniz.. muhtemelen bunu da anlamayan 3-5 kişi çıkacaktır ... onlar bana sorsun ben anlatırım

Hiç yorum yok: