18 Ara 2008

YARIŞMAYA NE KALDI Kİ?

EVET YARIŞMAYA YALNIZCA 2 GÜN KALDI :) HEYECAN DORUKTA...

18 YARIŞMACI. 18 İDDİALI ŞARKI :)

PARDON? BİRİLERİ BANA KİMSE KATILMAYACAK MI DEMİŞTİ ? :D

BUNCA SANATSEVER BLOGGER VARKEN HEMDE :)

NEYSE ŞİMDİ YARIŞMACILARDAN RİCAM KURALLARA İYİCE GÖZ ATILSIN. AKSİLİK İSTEMİYORUM ONA GÖRE :)

Daha önce size mutlaka winrar indirmeniz gerektiğini belirtmiştim.. verdiğim linkten ya da herhangi bir siteden (inndir.com olabilir) bulup indirmelisiniz yoksa şarkılar açılmaz. Şarkı listesini burada verecektim ama vazgeçtim bu yüzden. Herkesin indirdiğine emin olmak için vereceğim dosyanın içine sakladım. Yapamıyorsanız yardım alın. Önünüzde koskoca 10 gün var :) Rapidshare'e yükleyeceğim dosyayı indirip şarkıları dinleyecek daha sonra bana oylarınızı gönderebileceksiniz. Tabii ben size birkaç gün şarkıları sindire sindire dinlemenizi ve öyle oylamanızı öneririm.

Gerçekten güzel şarkılar var :) Bence arşivlerimizde fln yer alır haberiniz olsun :)

1 yorum:

G.O dedi ki...

çok heycanlıyım ben