20 Ara 2008

İŞTE ŞARKILAR

BİRİNCİ PAKET


İKİNCİ PAKET


Eveeet yarışma resmen başlamış bulunuyor.. Yukarıdaki iki linkte şarkılarımız var. Bir pakette dokuz, ikinci pakette dokuz şarkı olmakla birlikte toplam 18 birbirinden harika şarkı.. 18 blogger yarışmacı. Heyecanlı süreç başlasın...


Burada dikkat etmeniz gereken birinci konu şarkıyıları bilgisayarınıza indirme. Rapidshare'e yüklediğim linklerden şarkıları indiriyorsunuz. Burada bir animasyon hazırladık (teşekkürler OZ*) izleyip öğrenebilirsiniz..


Önceden (umarım) dediğim gibi kurmuş olduğunuz winrar programı sayesinde paketleri açıyorsunuz. Bu paketleri açıp şarkıları çıkarabilmeniz için mutlaka winrar programına sahip olmalısınız arkadaşlar bu önemli!!! Şarkı listeleri iki pakedin içinde birden var. Şarkıları dinledikten sonra oylamayı yapabilirsiniz..

Winrar programının olduğu bir link verdim daha önce. Eğer sorun yaşarsanız bi takım sitelerde kendiniz arayabilir ya da az buçuk pc den anlayan arkadaşlarınıza danışabilirsiniz. Bütün bunlar fayda etmezse sedag.labernas@gmail.com adresinden bana ulaşın!

Aman haksız oylar olmasın. güzelce sakin sakin dinleyin. acele etmeyin. 11 günümüz var... Oylamayı birkaç gün içinde burdan net birşekilde vericem. en azından o gün gelene kdr şarkıları dinlersiniz...

31.ARALIK.2008/ 24:00'a kadar bütün oylar gelmiş olmalı. Oylamayı göndermeyen şarkısıyla birlikte diskalifiye edilecektir.

Şarkıları almada sorun yaşarsanız benimle sedag.labernas@gmail.com adresi aracılığıyla iletişime geçin...


İyi eğlenceler :)

2 yorum:

ESTHER dedi ki...

ne yazık ki en kolay ve kısa yöntem şarkıları paketleyip koymaktı... tek tek bir siteye atmak uzun bir iş.. bu şekilde yapıyorum şimdi... ilerde iyi bir çözüm bulunursa ona geçerim ama şimdilik elimden bişi gelmiyo... birilerinden yardım fln almaya çalış

ESTHER dedi ki...

şarkı listesini indirmeniz zorunludur. bunu yarışmanın en başına belirtmiştim... okumaktan bu denli korkmuş ya da üşenmiş olmasaydınız bunu bilip katılır ya da katılmazdınız...

doğrusu dertsiz başıma dert aldığımı düşündüğüm bu yarışmayı iptal etmeyi de çok düşündüm.... fakat kuralları en başından beri okuyup bilen insanlara böyle bir ayıbı yapamayacağımdan ötürü iptal etmedim... şarkıların indirildiğine emin olunması için şarkı listesini klasörlerin içine koydum... paketleri indirmeden göremezsiniz ne yazık ki...

ayrıca bana sedag.labernas@gmail.com adresinden ulaşmak yerine burada kendinizi açık ederek yazı yazdığınız için yorumunuzu yayınlamadım...

şartlar bunlar, en başından söylenmişti... bunu okuyup kabul etmeden yarışmaya katılmanız benim değil sizin sorununuz...