1 Oca 2009

YILIN BLOGVISION SONG CONTEST BİRİNCİSİ

İşte bomba gibi şarkısıyla blogvision'u altüst eden şarkımız ve yarışmacımız:

BLOGGER: EFSA
ŞARKI:ŞEBNEM FERAH-SİL BAŞTAN

Blogger arkadaşımız Efsa'yı tebrik ediyoruz... ayrıca 2009 'un blogvision yarışmasını düzenlemeye de hak kazandı kendisi (tabii isterse)... kendisini yürekten kutluyoruz.. Ayrıca tüm katılan yarışmacılara, yarışmayı takip eden okurlara canı gönülden teşekkür ediyoruz hep birlikte...

Ve ödülü açıklıyorum; daha önce de belirttiğim gibi yarışmacılar kazanan blogger'ı bloguyla beraber kendi bloglarında bir yazıyla tanıtacaklardı.fakat yarışma süresi boyunca yarışmacıların yoğun ilgisizliği nedeniyle, bu ödülü layıkıyla yerine getiremeyeceklerini düşündüm. Bu yüzden ödül olarak gene olaya eurovision sistemiyle yaklaşıp, birinci olanın bi sonraki yarışmanın organizasyonunu yapabileceğini söylemek istiyorum. Bu birincinin isteğine bağlı birşeydir. isterse kabul eder gelecek yarışmayı düzenler, istemesse bunu bildirir gene ben düzenlerim.

Bütün sonuçları, kim hangi şarkıyla katılmış, kim ne kadar puan almış... görmek için buraya tıklayın.

Yarışmacılarımızdan gelen tüm puanları, kim kime ne kadar oy vermiş....Oylar tıpkı bana gönderildikleri şekilde kaydedilmiştir. wordpad dosyasını indirip görmek için buraya tıklayın

I.Blogvision Song Contest'in Sonuna geldik. Kapanışı kazanan şarkımızla yapıyoruz... Herkese müzik dolu bir sene dilerim...

Şebnem Ferah -Sil Baştan



4 yorum:

Slm Nbr dedi ki...

Alnının akıyla çıktığın için tebrik ederim...saol...

efsa dedi ki...

başta esther' e ve ardından tüm puan veren arkadaşlara teşekkür ederim. :) yeni yıl hediyesi oldu buda bana.

Noni dedi ki...

Efsacığımı tebrik ediyorum harika bir parça seçmiş buradan kutluyorum canım blog arkadaşımı :)

efsa dedi ki...

TEŞEKKÜRLERR :)))